MAANTA CREW
Zespół jest naszym największym atutem!

OD SKROMNYCH POCZĄTKÓW

DO GLOBALNEJ MARKI

Nigdy nie chcieliśmy nikogo kopiować, ale okazało się, że opowiadamy historię, którą już słyszeliśmy. Począwszy od garażu w domu dwóch założycieli Marco i Andrea Bettega, od 2011 roku do dziś stawialiśmy czoła trudnościom równym wichrom oceanicznym, aż dotarliśmy do pierwszej bramy regat z zespołem Maanta, silni, euforyczni, pełni oczekiwań.

Prawda jest taka, że fala za falą, jak żaglówka przebija się przez morze, aby dotrzeć do celu, my patrzyliśmy w przyszłość z dalekowzrocznością i wytrwałością, przynosząc do domu cel za celem. Zdaliśmy sobie sprawę, że żadnej organizacji nie buduje jedna osoba, nasza załoga jest tego przykładem i jesteśmy dumni, że każda osoba w zespole jest z nami. Od pierwszego zamówienia 10 żagli cieniujących do obecnej globalnej obecności w Europie i USA, Maanta składa się z zespołu utalentowanych, pełnych pasji i łamiących zasady profesjonalistów pracujących ramię w ramię.

Firma nastawiona na klienta i jego zadowolenie, świadczą o tym nasze recenzje w Google. Zadziwiliśmy setki klientów naszymi produktami i usługami przed i po sprzedaży i jesteśmy z tego dumni. Nie jesteśmy po prostu firmą. Jesteśmy zgraną załogą, w której kapitan wykorzystuje swoje doświadczenie do pracy.

Firma została założona przez dwóch założycieli Andreę i Marco Bettega, którzy następnie przyjęli na pokład partnerów Davide i Martina. Zespół w ciągu zaledwie kilku lat podbił sieć, umiędzynarodawiając produkt. Cała czwórka zawsze wykazywała się dużą wrażliwością na ludzi, którzy tworzą firmę.

Do dziś przewodzą załodze, kierując się wartościami firmy:

INTEGRALNOŚĆ

Jesteśmy stale otwarci, skromni, uczciwi, etyczni i autentyczni. Zawsze dążymy do tego, co jest właściwe, a nie do tego, co jest łatwe lub wygodne.

RESPECT

Traktujemy innych tak, jak sami chcemy być traktowani. Staramy się okazywać szacunek wszystkim żywym istotom, wewnątrz i na zewnątrz naszej firmy, w każdej społeczności, w której żyją.

POZYTYWNOŚĆ

Nieustannie poszukujemy możliwości wniesienia swojego wkładu. Staramy się pozytywnie wpływać na środowisko.

PASJA

Jesteśmy zaangażowani sercem i umysłem. Nie musimy być w pracy, aby potrzebować odpowiedzi. Kiedy coś robimy, robimy to najlepiej jak potrafimy: dobre nie znaczy wystarczająco dobre.

SPORTOWOŚĆ

Stale podnosimy swój poziom, by dawać coraz więcej. Staramy się zajmować jedną rzeczą na raz, poświęcając jej tyle czasu, na ile zasługuje.

EFEKTYWNOŚĆ

Cała organizacja musi stale rozwijać umiejętności unikania marnotrawstwa czasu i wysiłku; wykorzystywania zasobów w najlepszy możliwy sposób. Każdy musi być pokornie w służbie sprawności dla dobra wspólnego.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Bierzemy osobistą odpowiedzialność za to, co obiecujemy, i zawsze jesteśmy gotowi odpowiedzieć z ważnymi powodami.

Wybory + Zachowania + Działania = Odpowiedzialność

POCZĄTKI MARKI

Manta ray zawdzięcza swoją nazwę charakterystycznemu wyglądowi swojego ciała, przypominającemu duży szal lub pelerynę, billowaty koc podczas pływania. Rzeczywiście, patrząc na nie z daleka, manty wyglądają jak ogromne ciemne koce kołyszące się w morzu. Tak pomyśleli XVI-wieczni hiszpańscy nawigatorzy, gdy zobaczyli je po raz pierwszy i postanowili je tak nazwać. Pomimo swoich ogromnych rozmiarów manta ray porusza się po wodzie w sposób sinusoidalny i płynny.

Zestawienie tej majestatycznej ryby z marką Maanta wynika z chęci nadania figuratywnego znaczenia temu, co jest proponowane na rynku. Jak los chciał, że gdy czterech partnerów połączyła ta sama pasja - żeglarstwo, podczas pierwszego wypadu na spokojne morze, otoczyły ich liczne manty. Niewątpliwy znak, że droga przed nami była właściwa.

maanta-e-la-manta
barca-a-vela

NASZE DOŚWIADCZENIA

Dziesiątki opracowanych patentów, począwszy od żagli zaciemniających, poprzez rolety, aż po markizy opuszczane, świadczą o wysokim stopniu badań, rozwoju i udoskonalenia osiągniętym w firmie. Dzięki pasji, jaką wszyscy założyciele mają do żeglarstwa, a w szczególności do żeglowania, udało nam się spleść technologie żeglarskie z naszymi produktami, które dzięki temu wyróżniają się innowacyjnością i wyjątkowością na rynku. To nie przypadek, że jedyny radialny ogrodowy żagiel cieniujący produkowany jest przez firmę Maanta.

Wszystkie nasze produkty są projektowane we własnym zakresie, przy użyciu nowoczesnego oprogramowania 3D. Również dzięki temu profesjonalizmowi jesteśmy w stanie wyprodukować żagle rolowane o powierzchni ponad 100 metrów kwadratowych, jak to miało miejsce w przypadku grupy Alajmo na wyspie Certosa w Wenecji.

maanta-project-design

OD PRODUCENTA DO KONSUMENTA Z JAKOŚCIĄ MADE-IN-ITALY

Jedna z naszych wartości jest zdecydowanie związana z filozofią produkcji "Made in Italy": wierzymy, że nasza tkanka gospodarcza i społeczna wciąż ma wiele do powiedzenia i dania na arenie międzynarodowej. W 2020 roku wyposażyliśmy się w maszyny 4.0, aby rozpocząć krojenie i szycie tkanin we Włoszech. Siedemdziesiąt procent tego, co sprzedajemy i eksportujemy jest dumnie Made in Italy i jest to tylko jeden z wielu sposobów, w jaki pomagamy naszemu regionowi. Projektujemy, opracowujemy szybkie prototypy i produkujemy we własnym zakresie, co pozwala nam mieć kontrolę jakości i stosunek ceny do jakości, który różni się od naszych konkurentów.

produzione-maanta

W czerwcu 2016 roku Bega srl wzięła udział w inauguracji Piazza Faber, w Tempio Pausania, stworzonego przez Renzo Piano, aby oddać hołd swojemu wielkiemu przyjacielowi Fabrizio De Andrè.

Pomysł polega na stworzeniu zwijanych kurtyn żaglowych zawieszonych na stalowych linach, zakotwiczonych do istniejących budynków, tworząc w ten sposób kolorowe ołówki (Faber, drogi De Andrè), które rozwijają się w kolorowe żagle zdobiące plac.

Pomimo kilku zapytań od bardziej znanych firm, słynny liguryjski architekt wybrał firmę Bega srl, która była w stanie wdrożyć innowacyjne, proste i funkcjonalne rozwiązanie napinania technicznego, które zapewniło lata stabilnego otwierania i zamykania 14 żagli sterowanych unisono przez jedną elektroniczną jednostkę sterującą.

W lipcu 2022 roku skontaktowała się z nami firma Alajmo Group, aby pokryć przestrzeń zewnętrzną w Hostarii w Certosa w pięknej Wenecji.

Wymogiem było pokrycie przestrzeni ponad 100 metrów kwadratowych żaglem rolowanym bez rolety. Zdecydowano się na użycie Solaria Furl z niewielkimi zmianami, aby pokonać ogromną wagę żagla.

W rezultacie powstała instalacja o powierzchni około 119 metrów kwadratowych z oddychającej tkaniny Meshnet, która może być ręcznie zwijana za pomocą kabestanów Hantal.

Wielkie wyzwanie, które dało nam ogromną satysfakcję w okolicy o niepowtarzalnej scenerii.

MAANTA CREW

Napędzani naszą nieposkromioną pasją do żeglarstwa i rywalizacji, widzimy siebie jako kapitanów z ich załogą. To tak jakby firma była naszą łodzią. Każda osoba w grupie jest ważna, aby żagiel był idealnie ustawiony, a tym samym, aby wykonał swoją pracę. Maanta się rozwija i będzie się rozwijać. Jest to możliwe dzięki grupie, która z czasem się ukształtowała. Maanta Crew to wszystkie osoby prowadzące sklep internetowy, które stoją za każdym zamówieniem, każdą przesyłką, każdym kliknięciem i każdym telefonem;

Jesteśmy załogą ludzi związanych tą samą wartością: pasją do naszej pracy.

maanta-crew

ŚRODOWISKO I ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

Również w 2020 roku staliśmy się Towarzystwem Dobroczynności (SB). Tego typu struktury stanowią ewolucję samej koncepcji przedsiębiorstwa: włączają one do swojego celu korporacyjnego, oprócz celów związanych z zyskiem, cel pozytywnego oddziaływania na społeczeństwo i biosferę.

treedom-maanta

SPRAWOZDANIE Z WPŁYWU

Co roku zamieszczamy raporty o oddziaływaniu w poniższym archiwum, do którego dostęp można uzyskać pod następującymi linkami:

Produkt dodany do listy życzeń