Wysyłka: Terminy i Kosztyi
Szybka wysyłka dostępna w usługach UPS!
Aby Twoje zakupy na naszej stronie były jak najbardziej przejrzyste, stworzyliśmy stronę, na której podany jest czas niezbędny na wyprodukowanie, zapakowanie i wysyłkę Twojego zamówienia.
Pamiętaj: Niektóre z dostępnych produktów to produkcja rzemieślnicza; zanim skontaktujesz się z nami w kwestii opóźnień, zwróć proszę uwagę na czas produkcji, zapakowania i wysyłki podany na tej stronie lub w karcie produktu.
Wysyłka STANDARD kurierem UPS
Wybierając przesyłkę standardową, kurier UPS dostarcza towar w ciągu około 48 godzin od daty złożenia zamówienia, jeżeli zostało złożone do godziny 11:00.
Spedytor odbiera i dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku.
48 godzin oznacza godziny robocze - są wykluczone z obliczenia soboty, niedziele i święta.
Przykład: Zakup dokonany w poniedziałek rano do godziny 11:00, zostanie dostarczony przez spedytora w środę.
Inny przykład: Zakup dokonany w piątek rano do godziny 11:00, zostanie dostarczony przez spedytora we wtorek.
Koszt wynosi 7,95 € i obejmuje VAT
Czas wysyłki jest orientacyjny i dotyczy przesyłek standardowych. W niektórych przypadkach i w przypadku trudno dostępnych miejsc czas dostawy może się wydłużyć.
UWAGA: Dostawa odbywa się we wskazanych terminach, za wyjątkiem opóźnień ze strony kuriera.
Inne uwagi i uściślenia
Różne metody płatności mogą powodować zmianę czasu wysyłki, na przykład w przypadku płatności przelewem bankowym oczekujemy na zaksięgowanie przelewu.
Jeżeli zamówienia zawierają produkty o różnym czasie produkcji i przygotowania zamówienia, obowiązuje dłuższy czas oczekiwania. O ile nie podano inaczej, zamówione produkty zostaną wysłane razem.
Przed dokonaniem zakupu - jeżeli jest pilny - skontaktuj się mailowo i zapytaj firmę o możliwość realizacji zamówienia.
Wskazówki dotyczące dostawy towaru
W momencie odbioru towaru, zastosuj podane niżej drobne, ale ważne środki ostrożności:
-
Sprawdź, czy liczba dostarczonych opakowań jest zgodna z podaną w dokumencie przewozowym.
-
Sprawdź, czy opakowanie jest nienaruszone i nie zmieniły się również taśmy, którymi jest zaklejone lub taśma poliestrowa; Jeżeli to możliwe, natychmiast rozpakuj produkt i sprawdź, czy nie jest uszkodzony.
W przypadku jakichkolwiek kontaktów na temat realizacji zamówienia, należy wykorzystać formularz Kontakty lub wysłać wiadomość na adres info@maanta.pl.
Zlokalizowanie przesyłki z zastosowaniem odpowiedniego kodu (Tracking Code)
Przesyłka jest lokalizowana w systemach internetowych firmy kurierskiej, co umożliwia lepszą kontrolę jej statusu.
Numer przesyłki zostanie podany w dwóch wiadomościach mailowych, pierwsza z nich zostanie wysłana przez kuriera, który przejął przesyłkę, a druga zostanie wysłana do Ciebie przez nasze zautomatyzowane systemy.
Numer przesyłki możesz również znaleźć bezpośrednio na swoim panelu użytkownika, w zakładce dotyczącej zamówienia.
Kliknij tutaj, aby uzyskać dostęp do panelu użytkownika: https://www.maanta.pl/account
Kliknij tutaj, aby uzyskać dostęp do chronologii twoich zamówień: https://www.maanta.pl/cronologia-ordini
Monitorowanie przesyłki firmy kurierskiej UPS
Jeżeli wybrałeś firmę kurierską UPS, wystarczy kliknąć w podany niżej link:
https://www.ups.com/track?loc=pl_PL
I wpisać otrzymany numer przesyłki.