<<< Lato 2021 - Wielki Finał>>>
-10% na Easy Shade / -15% na Ulisse i Alu-SimplE słupach
DARMOWA wysyłka od 50 €. Oferta ważna do 20.09.

FAQ - Często zadawane pytania


WYSYŁKA

    Ile kosztuje dostawa pod wskazany adres?

Koszty transportu są zawsze podane w końcowym podsumowaniu zamówienia.
Umieszczając wybrane produkty w koszyku, klientowi wyświetlają się koszty transportu i dopiero wtedy może zdecydować, czy potwierdzić zamówienie.

    Czy przesyłka jest ubezpieczona?

Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone, w przypadku jakiejkolwiek utraty, przesyłka zostanie ponownie wysłana lub klient otrzyma zwrot zapłaconej za nią kwoty.

 

    Gdzie mogę sprawdzić kod wysyłki mojego zamówienia?

Kod wysyłki zostanie wysłany w wiadomości mailowej w dniu wysyłania towaru z magazynu. Więcej informacji znajduje się na stronie “Czas produkcji i wysyłki”                                                 UWAGA: Prosimy nie wysyłać wiadomości mailowych z prośbą o podanie kodu monitorowania przesyłki, chyba, że upłynął już czas wskazany na odpowiedniej stronie “Czas produkcji i wysyłki”.

 

    Otrzymałem wiadomość mailową, w której podany jest numer przesyłki, jak mogę monitorować moją przesyłkę?

Możesz śledzić status twojej przesyłki bezpośrednio na stronie firmy kurierskiej, z której usług skorzystaliśmy.
UWAGA: Aktualizacje rozpoczynają się następnego dnia po wysłaniu wiadomości mailowej informującej o wysyłce.

 

    W momencie dostawy kurier kontaktuje się z odbiorcą w celu umówienia się?

Aktualnie kurier nie oferuje tej usługi, ale jest ona zawsze uzależniona od kuriera.
UWAGA: Zalecamy, aby odbiorca skontaktował się z kurierem w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów dotyczących dostawy, pod numerem telefonu kuriera.

 

    Zamówiłem kilka pozycji, czy towar zostanie wysłany w pojedynczej przesyłce, nawet jeśli mają one inny czas dostawy?

Zamówienie jest wysyłane tuż po dostarczeniu wszystkich zamówionych artykułów do naszej siedziby.


FAKTUROWANIE

     Wystawiacie paragon lub fakturę, która stanowi gwarancję na produkt??

W momencie wysyłki BegA srl wystawia zwykłą fakturę lub specjalny dokument zakupu dla osób fizycznych (lub fakturę tylko na specjalne życzenie), który ma ważność dla celów podatkowych i gwarancji na produkt.


ZAMÓWIENIA

    Złożyłem zamówienie i wybrałem przelew bankowy jako sposób płatność, jeżeli wyślę kod CRO, czy jest możliwe przyspieszenie realizacji zamówienia?

Kod CRO lub kopia przelewu mogą przyspieszyć realizację zamówienia, ale przed wysłaniem  towaru czekamy na zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie. Tuż po otrzymaniu płatności wysyłamy wiadomość mailową z potwierdzeniem odbioru.

    Złożyłem zamówienie z odbiorem w siedzibie, skąd mam wiedzieć, kiedy odebrać towar?

Odbiór w siedzibie należy wcześniej uzgodnić w mailu wysłanym na adres [email protected] Nie posiadamy żadnego salonu wystawowego, ale jeżeli preferujesz uniknąć kosztów wysyłki, z przyjemnością dostarczymy Ci kupiony produkt.
Płatności można dokonać gotówką lub niezbywalnym czekiem osobistym wystawionym na BegA s.r.l.
Godziny dostawy po uzgodnieniu odbywają się od poniedziałku do piątku, od 08.00 do 09.00 i od 17.00 do 19.00.

    Po skompletowaniu zamówienia, ile muszę czekać, zanim kurier dostarczy mi zakupione produkty?

Czas oczekiwania jest uzależniony od wybranej formy płatności i dostępności produktów, zazwyczaj dostawa odbywa się w terminach wskazanych w tabeli na stronie "Czas produkcji i wysyłka”

    Jak mogę otrzymać potwierdzenie otrzymania zamówienia?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość mailową z potwierdzeniem, w której wskazany jest numer złożonego zamówienia. Ta strona posłuży Ci jako pokwitowanie.

    Gdzie mogę znaleźć numer zamówienia?

Numer zamówienia można znaleźć zarówno w wiadomości mailowej z potwierdzeniem zamówienia, jak i w osobistym obszarze na naszej stronie.


PRODUKTY

    Produkty sprzedawane w waszym sklepie internetowym są nowe i są objęte gwarancją?

MaantA di BegA srl obsługuje i dostarcza wyłącznie nowe produkty, z co najmniej 2.letnią gwarancją dla użytkowników końcowych i roczną gwarancją dla sprzedających - o ile nie wskazano inaczej.

    W karcie produktu, który wybrałem, widnieje napis - dostępny - czy to oznacza, że znajduje się na magazynie i może zostać natychmiast wysłany?

Jeżeli artykuł jest natychmiast dostępny, będzie można go dodać do koszyka.
Towar na magazynie, ale przygotowanie zamówienia i wysyłka będą odbywać się zgodnie ze specyfikacjami wskazanymi w tabeli na stronie „Czas produkcji i wysyłka”.

Jeżeli produkt nie jest dostępny, nie będzie możliwe jego dodanie do koszyka, dlatego można skontaktować się z nami z wykorzystaniem formularza kontaktowego lub wysyłając wiadomość mailową na adres: [email protected], aby poprosić o nowy termin dostępności.


PŁATNOŚCI

 Dostępne metody płatności, z których mogę skorzystać?

Dostępne dla klientów metody płatności są podane na stronie „Płatności”.


 
PROMOCJE

    Jak mogę uzyskać kod promocyjny??

MaantA BegA srl zastrzega sobie prawo do wprowadzania promocji i dostarczania kodów promocyjnych.
Informacje o niektórych promocjach i kodach rabatowych są zawarte w wysyłanych newsletterach. Zalecamy rejestrację z zastosowaniem formularza zamieszczonego u dołu każdej zakładki na naszej stronie internetowej.

    Jak mogę wykorzystać kod promocyjny?

Podczas procedury zakupu, w przypadku, kiedy są dostępne kody rabatowe, w koszyku wyświetli się okno umożliwiające wpisanie kodu promocyjnego.



Zaakceptować
Używamy również plików cookie stron trzecich, które poprawiają jakość usług, nawigacji i promocjiWięcej informacji