Polityka zwrotów

Pragniemy, aby Twoje zakupy były zawsze satysfakcjonujące, w związku z tym MaantA di BegA s.r.l. oferuje Ci możliwość zwrotu produktów w terminie 20 dni od daty ich otrzymania na podany adres.

Prawo to podlega określonym warunkom i zasadom i jest oferowane wyłącznie tym klientom, którzy kwalifikują się jako konsumenci. Nie narusza to przepisów dotyczących gwarancji i prawa do odstąpienia od umowy, przewidzianych zwykle w naszych "Zasadach i warunkach użytkowania”.

WARUNKI DOTYCZĄCE ZWROTU W TERMINIE 20 DNI

Aby móc skorzystać ze specjalnego prawa zwrotu w terminie 20 dni wymagane jest aby:

  • produkt był funkcjonujący, czysty, prawidłowo złożony, pozbawiony zadrapań, wgnieceń lub otarć;
  • W przypadku przedmiotów brudnych, nieprawidłowo złożonych lub używanych, zostanie odliczone 10% od 90% zapłaconej kwoty. Wartość procentowa będzie uzależniona od stanu, w jakim produkt zostanie zwrócony do naszego magazynu i w jakim stopniu był używany.
  • Produkt należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu, złożony dokładnie w taki sposób, w jakim został dostarczony, wraz ze wszystkimi akcesoriami i opakowaniem dostarczonym w momencie dostawy.

 

ZWROT W TERMINIE 20 DNI

Aby dokonać zwrotu, należy przestrzegać wskazanych niżej prostych wskazówek:

  1. Złóż wniosek o zwrot w terminie 20 dni na panelu użytkownika, w zakładce „HISTORIA I SZCZEGÓŁY ZAMÓWIEŃ”.
  2. Wejdź do zamówienia, wybierz produkt, który chcesz zwrócić i wyślij wniosek o zwrot.
  3. Prawidłowo zapakuj zwracany towar, sprawdzając, czy produkt jest odpowiednio zabezpieczony i nie został uszkodzony w czasie transportu;
  4. Włóż dowód zakupu do opakowania;
  5. Skontaktuj się z zaufanym kurierem, aby wysłać produkt na nasz adres.
  6. W przypadku, kiedy dokonujesz zwrotu wskutek zmiany zdania, ponosisz koszty odesłania produktu i wysyłki nowego produktu.
  7. W przypadku częściowego zwrotu, zapłacone koszty przesyłki są uwzględniane jako koszty zatrzymanego towaru.
  8. Natomiast w przypadku, kiedy otrzymany produkt jest uszkodzony lub niewłaściwy, koszty wysyłki zostaną w całości poniesione przez naszą firmę.


W przypadku, kiedy dokonałeś zakupu jako gość i zamierzasz zwrócić produkt, musisz przekształcić konto gościa w konto klienta.
Wejdź na stronę monitorowania zamówienia pod adresem URL https://www.maanta.pl/tracciatura-ospite, wpisz numer zamówienia, który znajdziesz w wiadomości mailowej potwierdzającej oraz twój adres mailowy i postępuj zgodnie z procedurą przekształcenia w konto klienta, opisaną u dołu strony.
Po przekształceniu na konto klienta wykonaj opisane wyżej kroki - od 1 do 8.

 
OGRANICZENIA I KOSZTY

W przypadku, kiedy dokonujesz zwrotu wskutek zmiany zdania, ponosisz koszty odesłania produktu i wysyłki nowego produktu.
W przypadku częściowego zwrotu, 'są rozumiane jako zapłacone' koszty zatrzymanego towaru.


Zaakceptować